Socialna zgodovina medijev

Redna cena: 10.00€
Spletna cena: 9.00€
Socialna zgodovina medijev
Od Gutenberga do interneta
Prevod:
Marjan Sedmak
2005

Pričujoče delo dveh vodilnih britanskih kulturnih in socialnih zgodovinarjev, Ase Briggsa in Petra Burkea prikazuje celovit zgodovinski pregled ključnih tehnoloških in civilizacijskih prebojev, v katerih so nastajali in se razvijali mediji – od Gutenberga do interneta. Ti preboji imajo svoj kulturni, politični in socialni kontekst, najsi bo to zgodnje moderna Evropa, v kateri z mediji nastane javna sfera, ali pa so mediji vojno orožje: že od ameriške državljanske vojne naprej. V knjigi ne gre toliko za tehnologijo ampak za širša in tako rekoč večna vprašanja, ki jih pojasnjujeta avtorja: komercialnost ali neodvisnost medijev, državni monopol, novinarska etika in profesionalnost, vse do vprašanja škodljivih vplivov medijev, medijskih manipulacij ipd.

Avtorja sistematično predstavita ter obogatita s primeri in tudi anekdotami napredek v razvoju komuniciranja – od pisave, tiskarstva, poštnega servisa, prometnih sredstev, telegrafije, telefonije, fotografije, gramofona, filma, radia, televizije in videa do satelitov, računalnikov, interneta ter nenazadnje nastanka globalnih multimedijskih komunikacij.

Knjiga je ilustrirana in opremljena s kronologijo razvoja medijev, imenskim in pojmovnim kazalom ter obsežno literaturo.

Izvirni naslov: A Social History of the Media
Spremna beseda: Sandra Bašić-Hrvatin
380 strani, mehka vezava
ISBN: 961-6294-67-9